torsdag 19 september 2013

Swea, Motown och Choucho....

I dag har jag ont i huvudet och ber på förhand om ursäkt om orden inte riktigt kommer som jag vill...

I går var jag ju på mitt första Sweamöte. Jag är som bekant med i Ladies Circle hemma i Sverige men det finns inget LC i Tokyo. Swea finns däremot.


Vi träffades på en restaurang i Roppongi och åt en 7 rätters middag. Dessutom var det två timmars happyhour vilket ingick i priset.
Riktigt god mat men små portioner. Så man fick dricka mer. 0+1 blev 1 liksom. I dag är det -2. om ni undrar. Ett varningens ord. Drick inte Choucho eller vad det nu hette. Ren uppvärmd sprit med vatten i. 





















Många riktigt härliga tjejer fick jag träffa i går!
Efter middagen var vi en del som gick vidare ut i Roppongi och vi hamnade på ett ställe som heter Motown.














Riktigt sunkigt ställe men herregud vilket ös där var inne! Fulla japaner mixat med Thailändska kvinnor med snopp. Och vi. Sex stycken svenskor. Det var en härlig kväll i går!

7 kommentarer:

  1. Maten. Jösses vad avis jag blir!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Supergod! Vi får gå dit när ni kommer!

      Radera
  2. Män med snopp??? Har väl aldrig hört på maken ;0)

    SvaraRadera
  3. Män med snopp??? Har väl aldrig hört på maken ;0)

    SvaraRadera
  4. Härligt! Det är fantastiskt kul och läsa din blogg Kram och hälsa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej fina Mia! Det trodde jag nog...:-) Kram på er alla!

      Radera