onsdag 11 september 2013

Om vädret i Tokyo

Jag roade mig med att kolla väderprognosen en bit in i oktober. Jag är oerhört väderberoende och trivs bäst i sol och värme vilket rimmar illa med det svenska vädret. Sommaren 2013 i Sverige var ju extremt fin men det brukar ju tillhöra undantagen tyvärr. 

Såhär ska det vara i Tokyo om ett par veckor. Folk som vet säger att hösten här är fantastisk, varm som en fin svensk sommar och det verkar ju stämma.






















Förhoppningsvis håller sig mina fötter bruna in i november om det stämmer...
Hoppas att er dag blir bra- min fick en annorlunda vändning, men det tar jag i morgon.
Kram/ S



2 kommentarer:

  1. Verkar lovande. Man skulle verkligen bott i Japan, men då bara om man tänker på vädret. Det där med kackerlackor vill jag gärna slippa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Glömde skriva att det var från mig. kram Carina N

      Radera