torsdag 30 januari 2014

Sumo, baby!

Johodu. Det är sant! Jag ska minsann gå på sumobrottning! 

Eller, brottning och brottning, jag ska få lov att se när de tränar och sitta så nära att svetten stänker, om jag har tur (eller otur) på mig...:)
Och om jag har ännu större tur så kanske jag får bli fotograferad med en sumobrottare. Då om någonsin borde man väl vara nöjd med sin vikt?



Det är väldigt få förunnat att få se när sumobrottare tränar och det är vår duktiga programgrupp i Swea som har fixat detta! Vi är bara fem som får lov att gå och som tur var så såg jag i min telefon i morse när jag var på gymmet att evenemanget var upplagt så snabbt som en kobra (?) slog jag till! 

Jag ska ta med både mobilen och systemkameran och hoppas att jag kan ta några riktigt bra (och svettiga) bilder! 
Ha en bra dag! Kram/S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar