söndag 3 november 2013

Det som inte fick hända har hänt...



Alla i Höllviken! Snälla, hjälp oss att hitta Kurre! Han har varit försvunnen sedan i slutet av september! Vi är helt förstörda och kan inte göra något här i Tokyo. Han bor på Östra Lindviksvägen 2 på Granvik hos de som hyr vårt hus.
Snälla, dela gärna detta inlägget och ni som bor i området och i Höllviken kan ni vara snälla och hålla lite extra utkik. Vi tror att han kanske har flyttat hem till någon annan! 
Han är stor, silverfärgad/vit och ganska pälsig. 
Han är chip-märkt och hans försvinnande är polisanmält.
Han är jättesnäll och lyssnar till namnet Kurre. 
Jag har dragit mig i det längsta för att lägga ut detta men nu vet vi inte vad vi ska göra. 

Båda mina flickor och jag är helt förstörda. Ovissheten är det värsta...

Om ni vet något kan ni kontakta mig på sara@gasslander.com

9 kommentarer:

  1. Jag spanar när jag är i de hoodsen. Lovar!

    SvaraRadera
  2. Nämen Kurre då... e han kanske på väg till Tokyo må tro? Han håller väl på å längtar ihjäl sig efter er..... =(
    Hoppas han dyker upp! ¨
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Har inte kommit till Möllevägen ännu.

    SvaraRadera
  4. Vacker katt. Hoppas han kommer till rätta.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja, vi håller alla fingrar och tår!

      Radera
  5. Nä fy! :( Jag hoppas verkligen att kommer tillrätta!!! Kram

    SvaraRadera
  6. att Kurre kommer tillrätta skulle det ju stå!

    SvaraRadera