söndag 1 september 2013

En helt vanlig vardag och tack för alla besök!

God morgon-middag-kväll var du nu råkar befinna dig i världen!
Jag har nämligen haft nästan 4500 besök på min blogg under en vecka och ni kommer från Sverige, Thailand, USA, Canada och Korea för att nämna några länder! Tusen tack för att ni tycker att det som jag skriver är intressant- och tack för att ni återkommer! 

I dag är det måndag och första dagen som flickorna går i skolan hela dagen. De börjar 8:20 och går till 15:30. Långa dagar...
Om ni undrar vad jag sysselsätter mig med under dessa långa dagar så tänkte jag stilla er undran.
Jag handlar, städar och tvättar. Någonstans där emellan äter jag lunch och i bland på morgonen går jag och fikar med några andra mammor som har barn på skolan.
Jag hade tänkt att träna på morgnarna men det är alldeles för varm för det fortfarande.
Någonstans mellan 33-38 grader är det i skuggan varje dag.

















Dagens lunch. Papaya och avokadosallad. Toppad med lite färskpressad citron.
Vet ni, jag tänkte att ni kan fråga i era kommentarer om det är saker som ni undrar över så ska jag försöka att svara. Jag tänker dock inte svara på frågor som blir för personliga....:-)
Sayonara! /S

7 kommentarer:

  1. Kul att kunna följa dig gumsi och se vad du har för dig. Försöker titta in varje dag! Puss!
    H

    SvaraRadera
  2. Gillar din blogg och det känns ibland som att man finns med i det nya - bra beskrivningar! Ha det så mysigt!
    Kram Ulli

    SvaraRadera
    Svar
    1. vad roligt Ulli- och att du kommenterar! Kram!

      Radera
  3. Hej Sara, Så fort jag har en ledig tid över på jobbet så läser jag din blogg. Känns som om jag sitter/står bredvid dig när allt detta händer. Fortsätt och snälla tröttna inte. Vi finns här på andra sidan jordklotet och läser och ibland skrattar så tårarna rinner. Fanny ville Skypa med Filippa i helgen som gick men Filippa var inte online... Vi kan se om det kan bli tid för det nästa helg.
    Bamsekramar Carina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir Carina!..:-) Absolut- vi hörs i helgen! Kram!

      Radera
  4. Är så mysigt att läsa och se att ni har det bra! STOR KRAM till er! /Linda

    SvaraRadera