söndag 22 september 2013

Run, Forrest Run! Och 10.000!!!

Temperaturen är riktigt behaglig i Tokyo nu. Mellan 24-28 grader. Så, i går kväll snörade jag på mig mina nya joggingskor och gav mig ut på en runda. Typ run Forrest, run? Eller nåt. 

Jag skadade mitt högra knä i höstas och har varit försiktig med just löpträningen.

Det gick riktigt bra men vi kan väl säga såhär, det är inte riktigt samma sak att jogga i Höllviken som i Tokyo. Backarna va. Herregud! 
Men 30 minuter fick jag till och jag tror minsann att det blir en runda till i kväll. 




Annars har vi sjukstuga här hemma. Både Tobias och Filippa är förkylda och har lite feber och ont i halsen. 

En annan sak som är lite roligare är att jag har haft 10.000 besök på bloggen sedan jag startade! Helt otroligt och jag är så tacksam att ni uppskattar det jag skriver och att ni kommer tillbaka! En stor kram till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar