torsdag 3 oktober 2013

Hej! Nu är jag här igen...:-)

Jag har varit frånvarande några dagar. Ni förstår säkert att det berott på att alla våra saker kommit från Sverige! Herre gud liksom. 163 kollin. Jodå. Den som spar han har. Eller nåt.
Först så kom de och hämtade våra lånemöbler, sen kom hela lasset med våra egna saker.





















Här var det tomt. T och hans dauta...:-)













Givetvis ösregnade det hela dagen men allt gick bra, förutom att vår madrass till sängen blivit fuktskadad. Alla mina kläder hade klarat sig- det var var jag mest orolig för...;-)













Så nu packar jag upp för fullt. Jag har fått hjälp av en snäll väninna här, hon är bra på det här med att organisera och strukturera vilket jag är oerhört tacksam över, det är inget skoj att rota i sånt själv. Jag har också haft fullt upp med att fixa inför Emilias födelsedag på måndag. Att hitta presentpapper är inte lika lätt som i Sverige...

Såhär blev vår uteplats.













Jag måste också visa en bild på, jag tror att det är kejsarklockor, som växer utmed vår trottoar. 
Visst är de vackra! Kram på er- ha en skön fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar