lördag 12 oktober 2013

Det här med att blogga...

Jag känner mig just nu lite tu-delad till bloggandet. 

Jag vet att det är en massa människor som är inne och läser och som inte "ger sig tillkänna". 
Som är inne av ren nyfikenhet. Det är helt ok men samtidigt innebär det att jag känner mig begränsad i hur jag skriver och vad jag skriver. Vem vill springa naken genom en folksamling med okända människor liksom? (Jag hade nog inte gjort det om människorna var kända heller...:-) Oavsett vilket, lite hejarop mår alla bra av, oavsett om folkmassan består av kända eller okända människor...

Dagens väderrapport kommer här, 34 grader i skuggan och strålande sol.
Jag har förstått att det finns vissa som retar sig på mina väderuppdateringar och då är det ju tur att jag skriver precis vad jag vill på MIN blogg. Om jag skulle rätta mig efter vad folk tycker och tänker skulle det se ut ungefär såhär.



Tomt alltså.  

Vi börjar få ordning i lägenheten. Vardagsrummet blev såhär och det är ungefär så mycket av lägenheten som jag kommer att lägga ut bilder på här på bloggen. 

Vill ni se mer så är ni välkomna att hälsa på.
Ha en skön lördag!
















Konbanwa!




16 kommentarer:

  1. Wow, så fint ni har det. Det är så kul att läsa din blogg så sluta inte. Jag sitter och ler för mig själv och önskar jag fick vara med. Hälsa alla. Kram Carina N

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carina! Skoj att du fortfarande läser! Kram!

      Radera
  2. Fiiiint!!! Känner er som hemma? Ni verkar må bra i allafall och det är skönt att se. Vi hoppas dock få se er tillbaka på Lindviksvägen någon gång...:-)
    Kram Ulli

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen! Det gör vi säkert...;-)

      Radera
  3. Följer med stort intresse och gusto!!! Keep on blogging!

    SvaraRadera
  4. Vad fint, känns det som hemma nu fast borta :) Kram Mia

    SvaraRadera
  5. fint. tror ingen retar sig faktiskt även om nån retas. du kommer få fler insikter ang bloggandet. rätt vet är får man kommentarer man inte gillar. alltid anonyma. eller så kommer man på att man inte vill visa något som känns för privat, balansen är svår. jag tycker du gör det bra. stor kram!

    SvaraRadera
  6. Jag är en av dom som är inne o läser din blogg utan att lämna nåt avtryck... Vi känner inte varandra, men jag tycker det är jättekul att läsa din blogg. Inte på nåt stalkersätt, mer intresserad av hur livet funkar när man gjort som ni o flyttat lååångt bort. Det är nåt jag själv tänkt på, men inte vågat. Ha det gott! Med vänlig hälsning, Lena

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad glad jag blir att du vill läsa! Kran på dig lena!

      Radera
  7. Sara! Vi känner inte varandra alls egentligen, har ju bara träffats en vecka på Cypern för två år sedan. MEN jag tycker det är helt fantastiskt att få vara med på er resa och hoppas att du inte känner det som man snokar. Säger bara en sak: KEEP GOING. Kram/Annika från Hbg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Annika! Skoj att du läser! Kram och hälsa!

      Radera
  8. Jag läser också, tycker du skriver jättebra :-) De dyker upp i min fb-feed och det är extra kul att läsa nu när jag är hemma i Sverige. Kommer tillbaka på måndag, hoppas vi snart ses.
    Kram Helena Ahlgren

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Helena! Klart att vi måste ses snart igen! Party? Kram!

      Radera