onsdag 6 november 2013

En sån där dag...

Idag har varit en sån där dag. 
När vädret har varit underbart och man kan hänga ut tvätten så den får torka utomhus och solen har stekt och små, små lätta moln har dragit förbi och gett korta stunder av välbehövlig skugga. En sån dag när jag har legat i min bikini i solstolarna som vi tog med från Sverige och bara varit nöjd med livet. Nöjd över träningsvärken som gör så ont att det nästan är skönt och nöjd över vädret och nöjd över, ja det mesta. Och tomheten är lite mindre i dag, tack vare alla fina kommentarer och tillrop som jag fick av er igår! Tusen tack alla- det känns att ni bryr er och det är underbart! 

Och har jag förresten sagt att Melrose Place är sååå underskattat år 2013? 
Det har jag konstaterat efter att jag börjat se alla avsnitten från början på Netflix. 
Så, vi avslutar här med att Melrose Place fungerar lika bra 2013 som på 90-talet! 

Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar