torsdag 19 december 2013

Det mesta går att fixa...:)

Jag bygger mina naglar. Det har jag gjort i så många år så jag kommer inte ihåg när jag började. Jag gillar det. Händerna se alltid snygga ut och man behöver inte bry sig om att fila, måla och klippa. Bekvämt helt enkelt. 

Det var händerna det. Jag är ju även blond. Också här hjälper jag naturen på traven men när jag var liten var jag vithårig. Efter att jag fått mina barn har jag blivit betydligt mörkare och det trivs jag inte med. Så därför färgar jag håret. Problemet med att vara blond är att man oftast inte har så mycket ögonfransar och ögonbryn. Mina ögonbryn är mörka i sig själv så de färgar jag inte men ögonfransarna...De är trista. Och ganska ljusa. Så, i dag har jag varit och gjort lösögonfransar på Juicy lash...;)
 Det tog en timme och så här blev det. 

Före.

Efter

Nu tänker jag mig att jag ska slippa mascara under två veckor med sol och bad i Thailand. Vi får väl se hur länge de sitter på, hon som gjorde dem sa i en månad men det tror jag inte riktigt på...

Jag ska försöka att blogga under vår resa, jag vet inte hur de har det med WiFi i Thailand.
Om vi inte hörs innan så önskar jag er alla en god jul och ett underbart fantastiskt nytt år!
Stor kram! Na maste! /Sara

7 kommentarer:

  1. Ha det så skönt på resan! Får se vart det bär av nästa år. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Detsamma vännen! Ja, Hawaii ligger illa till...;) Sen siktar vi väl på Okinawa i höst?

      Radera
  2. Ha en fantastisk resa, drick mkt ananassmoothies på beachen, dem är bara för jäkla goa där nere!! God Jul å ett riktigt gott 2014 till er också. Jättekul att du bloggar, häftigt att du delar med dig, läser så fort jag får tillfälle, e dock sjukt dålig på att slänga iväg en kommentar, lovar att bli bättre på det 2014, mitt nyårslöfte från mig till digl! Sjukt att ni har varit iväg i snart ett halvår - vad hände där lixom??? Kramkram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att höra av dig gumman! Tack, tack! Vi ska njuta! Kram!

      Radera
  3. Åh ni får ha det så mysigt! Mina fransar håller i ca 3 veckor sedan måste de fyllas på, se bara till och unvik att blöta dem och gnygga nyllet i handuken så kommer de säker att sitta bra när ni är på semester :D Vi drar själva till (inte lika exotiska teneriffa) på söndag för att fira jul God Jul och ett gott nytt år önskar hela Fam Singh till hela fina fam Gassander Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. God Jul tillbaka- hoppas på att få se er i Tokyo någon gång...:) Hälsa alla med en stor kram!

      Radera
  4. Ha nu en underbar jul och njut av Thailand! Stor kram fr Olssons

    SvaraRadera